Sunday 30 September 2012

Dariku Untukmu..

Sekadar bicara tanpa suara..
Sekadar madah tanpa irama..
Kucatatkan sebuah luahan rasa..
Yang aku pendam seketika..
Atau sebenarnya telah sekian lama..

Aku punya cita-cita..
Aku jua punya cinta..
Aku punya impian..
Dan aku menyemai harapan..

Cinta itu fitrah..
Jangan biar ia menjadi fitnah..
Cinta itu suci..
Jangan biar ia dicemari..

Pasrah aku di dalam doa..
Melakar rindu di atas sajadah cinta..
Mengukir kasih di untaian tasbih..
Meluah cinta dalam sujud kepadaNya..

Buat bakal imamku,
Aku biarkan kamu dalam jagaan Sang Pencipta..
Seandainya kita dicipta untuk bersama..
Impianku agar kita kekal bercinta hingga ke syurga..
Seandainya takdir kita untuk bersatu..
Rela aku menjadi milikmu..
Dirimu belahan jiwaku..

Salam Cinta,
Bidadari Hatimu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment